Rahvakogu veeb on arhiveeritud 30.05.2013 seisuga. Uudiseid saab lugeda siit >>
Ettepanekute kogumineJaanuar 2013   AnalüüsVeebruar 2013   ArutelupäevAprill 2013   SeadusemuudatusedAprill 2013
RU EN

Suur aitäh kõigile kes osalesid ja pakkusid välja ideid Eesti demokraatia arendamiseks.

Veebruari teises pooles hakkame siinsamas avalikustama analüütikute ja ekspertide töö tulemusi.

Missing Ivar
Jung
20.01.2013

Valimiskampaania

Valimised.
Valimiskampaania reglementeerimise eesmärgiks on luua võrdsed võimalused oma vaadete esitamiseks kõigile valimistel osalevaile kandidaatidele ja erakondadele, kodanike ühendusile.
Eesmärgiks on samuti lõpetada kandidaatide, erakondade ja kodanike ühenduste kaubanduslik reklaamimine
Raadio ja TV, olenemata kuuluvusest, tagavad igas valimissaates vaheldumisi võrdse esinemisaja kõigile valimisist osalevaile erakonnile ja kodanike ühendusile. Välisreklaami tarvis eraldavad kohalikud omavalitsused pinna, mis jaotatakse võrdselt ja jagatakse juhusliku valiku alusel kõigile osalevaile erakonnile, kodanike ühendusile või nende kandidaatidele. Iga valimispropaganda tarvis omandatud välisreklaami pind kuulub jagamisele eelkirjeldatud alustel.
Valimiskampaania kontekstis korraldatavail üritusil, sõltumata korraldajast, tagatakse võrdne esinemisõigus kõigile kandidaatidele, erakondadele ja kodanike ühendusile nende soovil.

Missing Missing Missing Missing Missing Missing Missing Missing Missing
Miks peaks seda mõtet toetama?
Pikem selgitus märki kasutada
Lisa link veebisaidile
Miks ei peaks seda mõtet toetama?
Pikem selgitus märki kasutada
Lisa link veebisaidile

Kellele ja milleks on vaja valimisreklaami?

Toetan ettepanekut,kuid arvan,et reklaami kui sellist valimistel olla ei tohi.Reklaam on ajupesu ja mõjutab ainult emotsioone.Arvan,et kampaanias peab iga tükis,plakat ja meediaväitlus olma sisuline ning informeeriv.

Toivo Kalmo
20. jaanuar